Επιλογή Σελίδας


Του Δημήτρη Μπίζα

Κατά τη διάρκεια του Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, οι Lance Stroll και Max Verstappen υπέστησαν κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό, με τον δεύτερο να χάνει έτσι μία βέβαιη νίκη, 4 γύρους πριν το τέλος.

Η Pirelli βρίσκεται στη διαδικασία έρευνας για να εντοπίσει τις αιτίες των δύο σημαντικών αστοχιών, έχοντας ήδη εντοπίσει ένα κόψιμο βάθους 60 χιλιοστών στο ελαστικό του Lewis Hamilton, που χαρακτήρισε «τυχερό» για το ότι δεν είχε κι αυτός κλατάρισμα στον αγώνα.

Σύμφωνα με ένα ρεπορτάζ της ιταλικής Gazzetta dello Sport, πηγές μέσα από την Pirelli αναφέρουν πως είναι υπαρκτό το ενδεχόμενο οι Aston Martin και Red Bull να έτρεξαν τα ελαστικά με πιέσεις χαμηλότερες από αυτές που είχε προτείνει η προμηθεύτρια.

Η Pirelli αύξησε τις πιέσεις των πίσω ελαστικών από τα 20 στα 21 psi, έχοντας εντοπίσει αυξημένη φθορά στους πίσω τροχούς.

Οι χαμηλότερες πιέσεις, όμως, προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση, κι είναι πιθανό οι δύο αυτές ομάδες να ρίσκαραν για να την αυξημένη απόδοση.

Καμία εκ των δύο δεν έχει σχολιάσει δημόσια το σχετικό ρεπορτάζ.

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This