Επιλογή Σελίδας


Τα δύο Grand Prix σε Μονακό και Μπακού απεδείχθησαν ιδιαίτερα δύσκολα για τη Mercedes, που έφυγε με μόλις 7 βαθμούς, χάνοντας την πρωτοπορία τόσο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, όσο και των οδηγών.

Στο video debrief που δημοσιεύει στο κανάλι της στο YouTube η ομάδα, ο τεχνικός διευθυντής Mike Elliot αποκάλυψε πως οι πρωταθλητές έχουν καταλήξει σε μία θεωρία για το τι μπορεί να ευθύνεται για την κακή απόδοση της W12 και την ιδιοτροπία που τη χαρακτηρίζει στο setup:

«Μπήκαμε στο περασμένο Σ/Κ γνωρίζοντας ότι έχουμε κάποια προβλήματα, αλλά δεν περιμέναμε να βρεθούμε εκεί που βρεθήκαμε μετά το FP2.

«Σχεδιάσαμε μία σειρά από τεστ για να καταλάβουμε τι συμβαίνει. Και έχουμε καταλήξει σε ορισμένες θεωρίες, με μία εξ αυτών να είναι πολλά υποσχόμενη.

«Δυστυχώς, το συγκεκριμένο τεστ δεν έγινε στο FP3, και ήταν μετά τις προσομοιώσεις αγώνα, επομένως αν και βρήκαμε χρόνο στις κατατακτήριες, δεν είχαμε το καλύτερο setup για τον ίδιο τον αγώνα.

«Αυτό είναι κάτι που πρέπει να εξετάσουμε. Είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δουλέψουμε για να δούμε πώς μπορούμε να στήσουμε το μονοθέσιο πάνω στις αλλαγές που κάναμε.

«Το άλλο που πρέπει να έχουμε κατά νου είναι πως, τόσο το Μπακού όσο και το Μονακό είναι τελείως μοναδικές περιπτώσεις, και ελπίζαμε να μην έχουμε τα ίδια ζητήματα και σε άλλες πίστες. Ελπίζουμε να είμαστε σε καλύτερη θέση.»

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This