Επιλογή Σελίδας


Της Νίκης Μπάκουλη

Oι συγκρούσεις στη Formula 1 δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο. Επίσης δεν είναι ασυνήθιστο να κατηγορεί ο ένας οδηγός τον άλλον. Ας δούμε τι έγινε την Κυριακή 18/4, στην Imola της Ιταλίας, που παραδοσιακά ανήκει στις πίστες με υψηλό συντελεστή δυσκολίας για τους ‘πιλότους’ του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1, μεταξύ του Τζορτζ Ράσελ (Williams) και του Βάλτερι Μπότας (Mercedes).

Σημείωση: ο Ράσελ ανήκει στη Mercedes, αλλά ‘τρέχει’ με την Williams. Οι πληροφορίες τον θέλουν να είναι ο επικρατέστερος για να αντικαταστήσει τον Μπότας στη γερμανική εταιρία, το 2022. Μετά τη σύγκρουση, ο Ράσελ είπε πως ο Μπότας ‘έσπασε’ μια συμφωνία κυρίων που υπάρχει μεταξύ των οδηγών. Ο Μπότας απάντησε ότι “αυτό που έκανε ο Τζορτζ δεν είχε καμία λογική”.

Αν δεν αρκεστήκατε στην εικόνα, αλλά ακούσατε και όσα είπε ο Βρετανός οδηγός, για τον φιναλίστ της περασμένης σεζόν -τον οποίον έκρινε ως υπεύθυνο της σύγκρουσης που έγινε με 330 χιλιόμετρα την ώρα. Μετά, αφότου είχαν τεθεί και τα δυο αυτοκίνητα εκτός, οι πρωταγωνιστές του συμβάντος τα είπαν και από κοντά. Η εικόνα περιλαμβάνει χειρονομίες και ένα ‘θες να μας σκοτώσεις;’ του Ράσελ στον Μπότας -με τον τελευταίο να υψώνει το μεσαίο δάχτυλο.

Το αφεντικό της Mercedes, Τότο Γολφ εξήγησε πως δεν φταίει ο ένας ή ο άλλος στο εκατό τοις εκατό, πριν προσθέσει πως ο Ράσελ θα ήταν χρήσιμο να έχει σκεφτεί το ρόλο που παίζει στο πρόγραμμα εξέλιξης οδηγών της Mercedes, πριν επιχειρήσει την επικίνδυνη μανούβρα για να περάσει το μονοθέσιο της γερμανικής εταιρίας.

Δεν υπάρχει κατάσταση σε αυτήν τη ζωή που να φταίει ο ένας στο 100% και ο άλλος καθόλου. Δεν έπρεπε να συμβεί ό,τι συνέβη. Ο Βάλτερι είχε 30 κακούς γύρους και δεν θα έπρεπε ποτέ να είναι σε θέση να μάχεται για την 9η θέση με τον Ράσελ. Εκείνος με τη σειρά του, δεν θα έπρεπε να επιχειρήσει την κίνηση που έκανε σε πίστα που στέγνωνε από τη βροχή, ενώ μπροστά του είχε αυτοκίνητο της Mercedes. Κάθε νέος οδηγός, δεν πρέπει να χάνει τη γενική προοπτική. Δεν έχει να μας αποδείξει κάτι, αλλά έχει πολλά να μάθει. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι ξέρω τον Βάλτερι πέντε χρόνια και αν έχω καταλάβει κάτι για αυτόν, είναι πως δεν προσπαθεί να μας αποδείξει κάτι. Αυτό που έγινε ήταν ό,τι δεν ήθελα να δω ποτέ”.

Οι ζημιές που προκλήθηκαν στο αυτοκίνητο του Βάλτερι Μπότας, μετά τη σύγκρουση με τον Τζορτζ Ράσελ θα μειώσουν τα χρήματα που έχει η Mercedes για την εξέλιξη των μονοθεσίων της, μέσα στη σεζόν του 2021.

Η σύγκρουση διέλυσε τα αυτοκίνητα, με τις ζημιές που προκλήθηκαν σε αυτό του Μπότας να επηρεάζουν το πρόγραμμα που έχουν για την εξέλιξη των μονοθέσιων μέσα στο 2021, πριν τις πολλές αλλαγές του 2022. Mεταξύ αυτών που συμβαίνουν για πρώτη φορά φέτος είναι το cost cap. Δηλαδή, όλες οι ομάδες θα έχουν τα ίδια χρήματα για τα αυτοκίνητα τους και είναι 116.280.000 ευρώ. Πράγμα που σημαίνει πως κάθε σύγκρουση στοιχίζει λίγο πιο ακριβά από ό,τι έως τώρα, με τους μηχανικούς της Mercedes να καλούνται να ‘σώσουν’ ό,τι σώζεται από το αυτοκίνητο του Μπότας.

Και όλα αυτά συμβαίνουν ενώ η Red Bull απειλεί περισσότερο από ποτέ τη Mercedes, με τον Μαξ Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία στην Ιταλίας. Ο ρέκορντμαν Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε δεύτερος και μετά δυο αγώνες είναι στο Νο1 της βαθμολογίας, με μόλις έναν πόντο διαφορά από τον Φερστάπεν.

Πώς ξεκίνησε την καριέρα του στη Formula 1 ο Mικ Σουμάχερ

Η πρώτη εμφάνιση του γιου του Μίκαελ Σουμάχερ, Μικ στην F1 χαρακτηρίστηκε και από ένα σοβαρό λάθος: ο νικητής της περυσινής Formula 2 ‘έχασε’ το αυτοκίνητο του, όπως προσπαθούσε να ζεστάνει τα ελαστικά του, μετά τη σύγκρουση που διαβάσατε πιο πάνω και ενώ είχε μπει στην πίστα το Safety Car. O ρούκι οδηγός της Haas έπεσε πάνω στο προστατευτικό -κάτι που έως τώρα είχε καταφέρει μόνο ο οδηγός που αντικατέστησε και είναι ο Ρομέιν Γκροζάν. Πρόλαβε τα χειρότερα, επέστρεψε στον αγώνα “αλλά μετά κυριεύτηκα από τα νεύρα μου. Γενικά, έχω να μάθω πολλά από όσα έγιναν”.

Πηγή: News 24/7

Pin It on Pinterest

Shares
Share This