Απόψε στις 22:00, η ισπανική πόλη της Σεβίλλης θα χωριστεί για 125η φορά, ώστε να υποδεχτεί το μεγάλο τοπικό ντέρμπι ανάμεσα σε Σεβίλλη και Μπέτις. Οι δύο πλευρές θέλουν για πάρα πολλούς λόγους τη νίκη, ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως οι διοικήσεις των δύο κλαμπ δεν μπορούν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για το κοινό καλό.
Στη χώρα μας, όπου το ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ έχει μείνει αιώνες πίσω, ένα μεγάλο ντέρμπι αποτελεί την καλύτερη δυνατή ευκαιρία για κόντρα. Δε μιλάμε μόνο για τους οπαδούς, αλλά και για τις διοικήσεις, που αναλώνονται σε εμπρηστικές ανακοινώσεις, σε διαμάχες για τους διαιτητές, σε δημιουργία εχθρικού κλίματος για τους αντιπάλους, και άλλα πολλά.
Στη Σεβίλλη, πάντως, έχουν καταλάβει πως το μεγάλο ντέρμπι της πόλης στην πραγματικότητα είναι μία ευκαιρία για να κλιμακωθεί το ενδιαφέρον των ποδοσφαιρόφιλων, να υπάρξει μεγάλος ενθουσιασμός και στο τέλος να αυξηθούν τα έσοδα, τόσο μέσω των εισιτηρίων όσο και των πωλήσεων προϊόντων, υπηρεσιών, κλπ.
Στο πλαίσιο αυτό, Σεβίλλη και Μπέτις λάνσαραν μία κοινή εκστρατεία μέσω της οποίας προμοτάρουν το σημερινό ντέρμπι στα τοπικά μίντια και φυσικά το διαδίκτυο. Οι διαδικτυακές αναφορές, μάλιστα, δε γίνονται μόνο στα ισπανικά, αλλά και σε άλλες γλώσσες, σε μία προσπάθεια το ενδιαφέρον να επεκταθεί και στις νέες αγορές στις οποίες προσπαθεί να επεκταθεί το ισπανικό πρωτάθλημα.