Επιλογή Σελίδας


Του Δημήτρη Μπίζα

Η Ferrari εισήγαγε μία μικρή σε έκταση, αλλά σημαντική σε αντίκτυπο αναβάθμιση του κινητήρα της στο Ρωσικό Grand Prix, με τον Charles Leclerc να παίρνει πρώτος το νέο μοτέρ, και τον Carlos Sainz να ακολουθεί στο GP Τουρκίας.

Αμφότεροι τονίζουν πως η ιπποδύναμη που έχει επέλθει από αυτές τις αλλαγές, οι οποίες εδράζονται στο σύστημα ανάκτησης και χρήσης της ηλεκτρικής ενέργειας, δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένη.

Ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport μιλά για αύξηση της τάξης των 15 ίππων.

Παρόλα αυτά, ο επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, αποκαλύπτει πως στο Τέξας η SF21 μπορούσε να «ματσάρει» την ταχύτητα των ανταγωνιστών της, παρά το γεγονός ότι είχε αρκετή οπισθέλκουσα χάρη στο setup της.

«Η επιπλέον ισχύς είναι πάντα διαθέσιμη στις ευθείες, οπότε έχουμε αυτό το πλεονέκτημα από το ξεκίνημα της ευθείας ως το τέλος», δήλωσε ο Ιταλός manager. «Αν δει κανείς τι έγινε στο Austin, χρησιμοποιούσαμε setup μέγιστης κάθετης δύναμης, αλλά και πάλι είχαμε ταχύτητα στις ευθείες παρεμφερή με τους υπόλοιπους. Είναι ένα μεγάλο βήμα σε σχέση με πέρυσι, αν σκεφτούμε πως ήταν η κατάσταση τότε. Ξέρουμε πως υπάρχει ακόμα διαφορά από τον καλύτερο κινητήρα, αλλά αυτή η διαφορά δεν είναι πια τόσο δραματική».

Υπενθυμίζεται πως οι κινητήρες παύουν να εξελίσσονται αρχής γενομένης από το 2022 και ως το 2025, όταν θα έρθει η αλλαγή στους κανονισμούς.

Πηγή: Car & Driver